Dziękujemy za wypełnienie formularza
Na Twój adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z Raportami do pobrania.
Pobierz raport
Wypełnij formularz, aby otrzymać dostęp do naszych najnowszych publikacji.
Wyślij ofertę na adres e-mail

Dla pracownika

Oferta pracy

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim

Nr ref. 72/3/2024/AZ/2598

Dla naszego Klienta, lidera na rynku technologicznym, szukamy osoby na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za codzienną obsługę klienta, zarządzanie relacjami z klientami, rozwiązywanie problemów i udzielanie wsparcia. Nasz Klient to firma, która ceni sobie otwartość, zaangażowanie i pozytywną postawę, a kultura organizacyjna to przede wszystkim szacunek, współpraca, dobra atmosfera i partnerstwo.

Kraków (Małopolskie)
Lokalizacja
Customer Service, Shared Service Centers
Specjalizacja
Asystent, Specjalista
Poziom stanowiska
permanent
Rodzaj umowy
English, French
Wymagany język
Radosław Oksiuta
Konsultant

Opis stanowiska:

  • codzienny kontakt telefoniczny/mailowy z klientami w języku francuskim,
  • odpowiadanie na pytania klientów dotyczące m.in. statusów zamówień lub czasu dostawy,
  • rozwiązywanie problemów i reklamacji klientów,
  • ścisła współpraca z działami finansów i logistyki,
  • administracja i klasyfikacja zapytań w systemie SAP.

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość języka francuskiego i angielskiego (min. B2),
  • pozytywne i energiczne nastawienie do pracy oraz chęć do nauki,
  • wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta mile widziane,
  • znajomość systemu SAP dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • pracę w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie,
  • hybrydowy model pracy (2 dni w tygodniu pracy z domu),
  • pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta multisport),
  • szkolenia wewnętrzne.
Aplikacja
Prześlij nam swoje CV