Opis stanowiska:
- kompleksowa obsługa klientów biznesowych na podległym rynku,
- doświadczenie w negocjacjach i współpracy z sieciami zorganizowanymi oraz dystrybutorami,
- bieżące analizowanie sytuacji sprzedażowej oraz oferty produktowej Klientów (dane dot. odsprzedaży, zwrotów, korekt, marż, cen detalicznych oraz wskaźników kontroli jakości),
- gotowość do podróży służbowych,
- wprowadzenie nowych produktów na rynek,
- analizowanie działań konkurencji u klientów wraz z szeroką analizą oferowanych produktów,
- prognozowanie i raportowanie realizacji planu sprzedaży,
- identyfikowanie szans i zagrożeń dot. realizacji planu.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (warunek konieczny),
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- wysokie umiejętności negocjacyjne oraz przygotowywania prezentacji handlowych,
- dobra znajomość MS Office,
- prawo jazdy kat B,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- znajomość branży elektroniki użytkowej będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- praca hybrydowa/zdalna,
- zatrudnienie w stabilnej i prężnie rozwijającej się firmie,
- atrakcyjne wynagrodzenie wraz z systemem premiowym,
- doskonalenie kwalifikacji zawodowych – szkolenia produktowe,
- niezbędne narzędzia pracy w tym samochód służbowy.