Polski English

Nr ref. 180105/ 0

Kierownik ds. Marketingu

Lokalizacja: Małopolskie/Śląskie

Wynagrodzenie: atrakcyjne

O pracodawcy

Dla naszego Klienta, firmy z branży retail poszukujemy kandydatów na stanowisko Kierownik ds. Marketingu.

 

Kierownik ds. Marketingu

Opis stanowiska

  • kreowanie spójnej komunikacji marketingowej w kanałach offline i online,
  • wspieranie działu sprzedaży poprzez kreowanie skutecznej komunikacji,
  • wdrażanie zintegrowanego planu komunikacji we wszystkich kanałach - Digital, ATL, BTL, PR,
  • nadzór nad realizowanymi działaniami marketingowymi oraz raportowanie efektów do Dyrektora Marketingu,
  • analiza efektywności wdrażanych działań oraz ocena ich skuteczności na podstawie ustalonych kryteriów (KPI, ROI)
  • ścisła współpraca z dostawcami,
  • monitorowanie działań konkurencji.

Wymagania

  • min. 5 lat doświadczenia, w tym 2 lata na podobnym stanowisku w dużej sieci handlowej (warunek konieczny),
  • dobre wyniki przeprowadzonych kampanii marketingowych ATL i BTL,
  • doświadczenie we współpracy z podwykonawcami(agencje reklamowe, drukarnie, media itd.),
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
  • nastawienie na wsparcie biznesu,
  • bardzo dobra organizacja pracy (prowadzenie kilku projektów jednocześnie) i umiejętność określania priorytetów.

Oferta obejmuje

  • pracę w firmie nastawianej na dużą ekspansję,
  • realny wpływ na strategię firmy,
  • konkurencyjne wynagrodzenie, szeroki pakiet świadczeń dodatkowych.
Powrót do listy z ofertami